Зовнішня реклама

Оприлюднено

Зовнішня реклама — реклама, розміщена на вулицях (щити, перетяжки тощо), на фасаді будівлі фірми-рекламодавця (вітрина тощо), а також на транспорті. Один з найефективніших рекламних носіїв. При порівняно низьких витратах рекламний продукт охоплює свою аудиторію багато разів за короткий проміжок часу. Зовнішня реклама впливає на потенційних споживачів, вдень і вночі, збільшуючи прибуток від продажу рекламованих товарів.

Існують наступні носії зовнішньої реклами

  • Білл борди
  • Сітілайти
  • Лайтбокси
  • Конвексборди
  • Беклайти
  • Призматрони

 

Білборд (англ. Billboard) — найпопулярніший вид зовнішньої реклами.

Стандартний розмір постера: 3*6 м.

Матеріал для постера: папір BlueBack.

Переваги використання:

  1. Реклама на білбордах сприяє збільшенню кількості потенційних клієнтів.
  2. Найбільш вдалим вважається розміщення біля транспортних розвязок,що забезпечує високу ефективність рекламного засобу.
  3. Направленість на конкретну аудиторію в конкретному місці.
  4. Низька вартість 1-го рекламного контакту.
  5. Увага як водіїв, так і пасажирів.

Завдяки своїм великим розмірам білборди переважають інші рекламнимі формати. На фоні інших рекламних носіїв білборд виглядає масштабною конструкцією, і рекламне зображення добре доноситься до сприйняття споживача. Зображення, розміщене на великогабаритному щиті можна добре роздивитися навіть з великої відстані .

У Львові та Львівській області реклама на конструкціях 3х6 м (білборди) – найбільш поширений і популярний спосіб просування товарів і послуг для проведення будь-яких типів рекламних кампаній. Зображення на білбордах можна замінювати при необхідності , що робить їх ефективними для розміщення інформації про знижки, сезонні розпродажі, акції.

Сітілайт — рекламна конструкція формату 1,2×1,8 м.

Матеріал для постеру: папір Back Lite

Переваги використання рекламного носія:

  1. Реклама на сітілайтах — результативна, оскільки встановлюються вздовж тротуарів та автомобільних потоків.
  2. Внутрішня підсвітка.
  3. Реклама на сітілайтах не вимагає великої площі для розміщення.
  4. Тісний контакт з потенційними клієнтами — дозволяє підійти ближче, роздивитися та прочитати всю інформацію.
  5. При використанні принципу повторювальності можливо створити певний імідж чи образ компанії.
  6. Можливість розташувати в центральній частині міст – де великогабаритна реклама заборонена.

На зупинках громадського транспорту сітілайти можуть нести докладнішу інформацію про рекламний продукт, оскільки в споживача є достатньо часу , щоб ознайомитись з рекламним зображенням.

Лайтбокс (світловий короб) — це яскравий та привабливий елемент зовнішньої реклами, який широко розповсюджений на вулицях міста та в торгових центрах.

Матеріал для постеру: папір Back Lite., самоклеюча плівка

Переваги використання рекламного носія:

  • Оформлення світловими панелями лайтбоксами в інтер’єрах різноманітних приміщень: будинки, офіси, магазини, ресторани.
  • Розміщення світлової реклами у вітринах банків, магазинів, барів та ресторанів.
  • Внутрішні вказівки в супермаркетах, торгових центрах, метро, вокзалах.
  • Будь-які об’єкти, де необхідна часта і швидка зміна зображення.
  • Об’єкти де можна встановити нестандартні в тому числі малі рекламоносії.

Світлові короби завдяки відносно невисокій вартості та універсальності є одними з найпопулярніших видів реклами.

Конвексборд — рекламоносій формату 1,2×1,8 м, розміщений на опорі громадського електротранспорту та вуличного освітлення.

Матеріал для постеру: папір BlueBack.

Переваги використанння:

  • Площа конвексбордів добре впливає як на транспортні, так і на пішохідні потоки.
  • Низька вартість 1-го рекламного контакту.
  • Є можливість підійти поближче, роздивитися та прочитати всю інформацію постера.
  • В порівнянні з іншими видами рекламоносіїв нижча вартість виготовлення і обслуговування.

 

 

Беклайт — рекламна конструкція у вигляді короба з внутрішньою підсвіткою.

Стандартний розмір: 2,7×3,7 м. Матеріал для постеру: банер Flex.

Переваги використання:

  • Освітленність площин в нічний час.
  • Оригінальне оформлення конструкції збільшує естетичну привабливість.
  • Ефективний вплив на транспортні та пішохідні потоки.

Призматрон — щит, рекламна площина, яка складається із наборних трьохгранних сегментів.

Стандартний розмір: 3×6 м.

Матеріал для постеру: папір Blue Back чи самоклеюча плівка.

Переваги використання рекламного носія:

  • Можливість в одній площині розмістити одночасно три рекламних зображення.
  • Зміна зображення призми привертає додаткову увагу.
  • Реклама розглядається , як престижніша.

Завдяки своїм властивостям призматрон багаторазово збільшує віддачу від реклами в місцях найінтенсивнішого дорожнього руху без необхідності збільшення кількості рекламних носіїв

Брандмауер — повноколірне зображення великих, нестандартних розмірів, що розміщуються на фасадах будинків з потрібної сторони або будь-яких інших будівель.