Зовнішня реклама — реклама, розміщена на вулицях (щити, перетяжки тощо), на фасаді будівлі фірми-рекламодавця (вітрина тощо), а також на транспорті. Один з найефективніших рекламних носіїв. При порівняно низьких витратах рекламний продукт охоплює свою аудиторію багато разів за короткий проміжок часу. Зовнішня реклама впливає на потенційних споживачів, вдень і вночі, збільшуючи прибуток від продажу рекламованих товарів.
Існують наступні носії зовнішньої реклами
- Білл борди
- Сітілайти
- Лайтбокси
- Конвексборди
- Беклайти
- Призматрони
Білборд (англ. Billboard) — найпопулярніший вид зовнішньої реклами.
Стандартний розмір постера: 3*6 м.
Матеріал для постера: папір BlueBack.
Переваги використання:
- Реклама на білбордах сприяє збільшенню кількості потенційних клієнтів.
- Найбільш вдалим вважається розміщення біля транспортних розвязок,що забезпечує високу ефективність рекламного засобу.
- Направленість на конкретну аудиторію в конкретному місці.
- Низька вартість 1-го рекламного контакту.
- Увага як водіїв, так і пасажирів.
Завдяки своїм великим розмірам білборди переважають інші рекламнимі формати. На фоні інших рекламних носіїв білборд виглядає масштабною конструкцією, і рекламне зображення добре доноситься до сприйняття споживача. Зображення, розміщене на великогабаритному щиті можна добре роздивитися навіть з великої відстані .
У Львові та Львівській області реклама на конструкціях 3х6 м (білборди) – найбільш поширений і популярний спосіб просування товарів і послуг для проведення будь-яких типів рекламних кампаній. Зображення на білбордах можна замінювати при необхідності , що робить їх ефективними для розміщення інформації про знижки, сезонні розпродажі, акції.
Сітілайт — рекламна конструкція формату 1,2×1,8 м.
Матеріал для постеру: папір Back Lite
Переваги використання рекламного носія:
- Реклама на сітілайтах — результативна, оскільки встановлюються вздовж тротуарів та автомобільних потоків.
- Внутрішня підсвітка.
- Реклама на сітілайтах не вимагає великої площі для розміщення.
- Тісний контакт з потенційними клієнтами — дозволяє підійти ближче, роздивитися та прочитати всю інформацію.
- При використанні принципу повторювальності можливо створити певний імідж чи образ компанії.
- Можливість розташувати в центральній частині міст – де великогабаритна реклама заборонена.
На зупинках громадського транспорту сітілайти можуть нести докладнішу інформацію про рекламний продукт, оскільки в споживача є достатньо часу , щоб ознайомитись з рекламним зображенням.
Лайтбокс (світловий короб) — це яскравий та привабливий елемент зовнішньої реклами, який широко розповсюджений на вулицях міста та в торгових центрах.
Матеріал для постеру: папір Back Lite., самоклеюча плівка
Переваги використання рекламного носія:
- Оформлення світловими панелями лайтбоксами в інтер’єрах різноманітних приміщень: будинки, офіси, магазини, ресторани.
- Розміщення світлової реклами у вітринах банків, магазинів, барів та ресторанів.
- Внутрішні вказівки в супермаркетах, торгових центрах, метро, вокзалах.
- Будь-які об’єкти, де необхідна часта і швидка зміна зображення.
- Об’єкти де можна встановити нестандартні в тому числі малі рекламоносії.
Світлові короби завдяки відносно невисокій вартості та універсальності є одними з найпопулярніших видів реклами.
Конвексборд — рекламоносій формату 1,2×1,8 м, розміщений на опорі громадського електротранспорту та вуличного освітлення.
Матеріал для постеру: папір BlueBack.
Переваги використанння:
- Площа конвексбордів добре впливає як на транспортні, так і на пішохідні потоки.
- Низька вартість 1-го рекламного контакту.
- Є можливість підійти поближче, роздивитися та прочитати всю інформацію постера.
- В порівнянні з іншими видами рекламоносіїв нижча вартість виготовлення і обслуговування.
Беклайт — рекламна конструкція у вигляді короба з внутрішньою підсвіткою.
Стандартний розмір: 2,7×3,7 м. Матеріал для постеру: банер Flex.
Переваги використання:
- Освітленність площин в нічний час.
- Оригінальне оформлення конструкції збільшує естетичну привабливість.
- Ефективний вплив на транспортні та пішохідні потоки.
Призматрон — щит, рекламна площина, яка складається із наборних трьохгранних сегментів.
Стандартний розмір: 3×6 м.
Матеріал для постеру: папір Blue Back чи самоклеюча плівка.
Переваги використання рекламного носія:
- Можливість в одній площині розмістити одночасно три рекламних зображення.
- Зміна зображення призми привертає додаткову увагу.
- Реклама розглядається , як престижніша.
Завдяки своїм властивостям призматрон багаторазово збільшує віддачу від реклами в місцях найінтенсивнішого дорожнього руху без необхідності збільшення кількості рекламних носіїв
Брандмауер — повноколірне зображення великих, нестандартних розмірів, що розміщуються на фасадах будинків з потрібної сторони або будь-яких інших будівель.